Reklamace a doručení

Při přebírání zboží od přepravce prosím vždy pečlivě zkontrolujte stav balíku.


  • Je-li poškozené zboží, co nejdříve se prosím obraťte buď na nás (+420 731 077 884 (Jana) / +420 721 012 311 (Lukáš) nebo store@veganza.cz) anebo na konkrétního přepravce nejpozději však do 3 pracovních dnů.

  • Pro uznání reklamace poškozeného zboží je dále nutné pořídit fotodokumentaci (foto balíku, výplně balíku, štítku přepravce, …).

  • Chybí-li zboží v balíku, obratem nás kontaktuje (+420 731 077 884 (Jana) / +420 721 012 311 (Lukáš) nebo store@veganza.cz).

  • Pro úspěšné vyřešení reklamace je nutné mít připravené číslo objednávky (popř. fotodokumentaci zboží, které bylo zasláno omylem).

 

Česká pošta bohužel poškodila balík tak, že zvenku nebylo nic vidět, až po převzetí a rozbalení jsem objevila, že byly asi 4 plechovky poškozené. Fotku jsem poslala na Veganza Store, nabídli mi kompenzaci, byli velmi rychlí a prozákazničtí, takže jsem tu nakoupila poprvé a určitě ne naposled.

Markéta, Heureka, 17. března 2017

Při zjištění že jim nedorazila jedna věc do mé objednávky okamžitě volala milá paní (slečna), která mi nabídla alternativy jak situaci vyřešíme a jako omluvu za čekání jsem obdržela chybějící věc dvakrát a navíc dárek. S takto skvělým přístupem jsem se ještě u žádného e-shopu nesetkala a ostatní by si z vás měli brát příklad :) Moc děkuji, rozhodně to nebyl poslední nákup :)

Martina, Heureka,16. října 2016

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.